راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
من دارم یه سایت آزمایشی درست می کنم اما بعد از ورود به ftp سایت و کپی فایل هایی که در لوکال درست کرده بودم و وارد کردن دیتابیس و تنظیمات مورد نیاز جهت دیدن دیتابیس بعد از مشاهده صفحه اول سایت در موقعیت ماژول های استفاده شده چنین پیغام هایی دیده می شود ضمن اینکه برخی از آیتم های منو که با استفاده از jcookmenu ایجاد شده امد به صورت علامت سوال درآمده انمد به نظر شما مشکل کار از کجاست؟؟ !!!!
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پاسخ : راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
یا فایل ها درست کپی نشدن یا دیتابیس
پاسخ : راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
راستی چون من فایل های لوکال رو عینا رو هاست کپی کردم تو فایل configuration همه مقادیر رو تنظیم کردم بجز
$mosConfig_absolute_path = 'd:/appserv/www/test/';
$mosConfig_cachepath = 'd:/appserv/www/test/cache';
آیا فکر نمی کنید این خطا ها به این خاطر باشه؟ به جای اینها در فایل configuration چی باید بنویسم؟
رادمهر جان ممنون از راهنمایی شما الان دارم کلیه فایلها رو دوباره آپ می کنم ببینم چی میشه
پاسخ : راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
چرا به همین خاطرند .
شما یه مامبو رو سرورت نصب کن . ببین چجوری فایل config تنظیم میشه . از اون استفاده کن و فایل رو ویرایش کن ;)
پاسخ : راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
مرسی آبتین جان
فقط یه سوالی سطح دسترسی ها باید به چه صورت باشن یعنی کدام فایل یا فولدر ها 777 و ... باید باشن؟
پاسخ : راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
فایلها که فعلا لازم نیست فقط فایل config رو قبل از ویرایشش 777 کن. فولدر ها رو هم که موقع نصب نوشته. تو انجمنم گفته شده هااااا گل .
البته برای نصب مامبو لازم نیست دسترسی ها 777 باشن !
پاسخ : راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
بله حق با شماست ابتین جان
چون من فایل ها رو زیپ کردم و رو هاست بازشون کردم و دیتابیس رو بک آپ گرفتم ار تو پی اچ پی مای ادمین و مستقیما ایمپورت کردم به خاطر همین تو دسترسی ها شک کردم.
آیا باید بک آپ دیتابیس رو از کامپوننت مربوطه در لوکال تهیه کنم و بعد تو دیتابیس رو هاست ایمپورت کنم؟
راستی این خطا ها رو هم دارو
کد:
Notice: Undefined offset: 0 in /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php on line 490
Notice: Undefined offset: 0 in /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php on line 492
Notice: Invalid property (Itemid) requested from mamboCore in /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php on line 278
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php:490) in /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php on line 2754
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php:490) in /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php on line 2521
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php:490) in /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php on line 601
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php:490) in /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php on line 602
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php:490) in /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php on line 603
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php:490) in /home/golepol/public_html/includes/core.classes.php on line 604
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started
پاسخ : راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
آقا یه مطلب جالب !!!
من روی یه پوشه که سطح دسترسی اون رو 777 کرده بودم مامبو رو با اینستالر خودش و بدون نصب اطلاعات پیشفرض نصب کردم تمام پوشه هایی رو هم که موقع نصب با اینستالر به رنگ قرمز بود دسترسی 777 دادم مامبو بدون هیچ پیام خطایی نصب شد ! ؟ فقط دیتابیسم اون چیزی که می خوام نیست. الان هم همون فایل configuration رو که با اینستالر مامبو تولید شده بود رو با تنظیمات صحیح تو روت اصلی کپی کردم اما باز سایت اصلی ارور میده ؟!!! به نظر شما چرا این اتفاق میوفته؟؟ توی لوکال از بانک اطلاعاطی چطور باید بکاپ بگیرم تا بدون هیچ مشکلی تو دیتابیس سایت اعمال کنم. فکر کنم مشکل از اون دیتابیسه باشه / نظر شما چیه؟
پاسخ : راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
[quote author=ashkanjoon link=topic=10366.msg55968#msg55968 date=1197494987]
آقا یه مطلب جالب !!!
من روی یه پوشه که سطح دسترسی اون رو 777 کرده بودم مامبو رو با اینستالر خودش و بدون نصب اطلاعات پیشفرض نصب کردم تمام پوشه هایی رو هم که موقع نصب با اینستالر به رنگ قرمز بود دسترسی 777 دادم مامبو بدون هیچ پیام خطایی نصب شد ! ؟ فقط دیتابیسم اون چیزی که می خوام نیست. الان هم همون فایل configuration رو که با اینستالر مامبو تولید شده بود رو با تنظیمات صحیح تو روت اصلی کپی کردم اما باز سایت اصلی ارور میده ؟!!! به نظر شما چرا این اتفاق میوفته؟؟ توی لوکال از بانک اطلاعاطی چطور باید بکاپ بگیرم تا بدون هیچ مشکلی تو دیتابیس سایت اعمال کنم. فکر کنم مشکل از اون دیتابیسه باشه / نظر شما چیه؟
[/quote]
اولا چه خطایی میده متن حطا ؟؟
در ثانی آموزش [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پاسخ : راهنمایی در خصوص نصب مامبو بر روی هاست
مجید جان از راهنماییتون ممنونم. اما دوست من ، من که در بالا نوشته بودم چه پیام خطاهایی نشون میده و حتی تصاویری از خطا ها هم گذاشته بودم. راتتی در خصوص اون آموزش برای مامبو های ورژن پاین تر کار میکنه ما که روی 4.6.2 نصب کردیم و با کلی ارور اجرا کردیمش و سر اخر هم نتیجه نگرفتیم. با این حال از شما ممنونم.
مدیران محترم
من خیلی با سایت کلنجار رفتم اما موفق نشدم ارور ها رو برطرف کنم اما متوجه یک نکته شدم و اون این هست که: 1- وقتی سایت رو با فایل sql که از تو لوکال بکاپ گرفته بودم نصب کردم سایت با کلی ارور بالا میادش و در برخی قسمت ها حتی در مدیریت سایت (کامپوننت ها و ...) برخی کلمات بصورت علامت سوال ( ؟ ) مشاهده می شوند.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
2- وقتی فایلهای سایت رو توی پوشه test ریختم و دسترسی اون پوشه رو 777 دادم و فایل configuration رو از توش پاک کردم و پوشه اینیستال رو به اون اضافه کردم و سایت رو بدون درج اطلاعات نمونه نصب کردم سایت بدون هیچ ارور و پیام خطایی بالا اومدش
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
به همین دلیل متوجه شم که مشکل از اطلاعات اپلود شده نیست و مشکل تنها در دیتابیسی هست که بکاپ گرفته شده لطفا در این مورد من را راهنمایی کنید. ضمنا نونه فایل sql را هم به پیوست براتون ارسال می کنم که این فایل توسط کامپوننتی که به همین منظور در نسخه 4.6.2 پیشبینی شده تهیه شده.
دریافت فایل پیوست: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در صورت نیاز بفرمایید تا یوزر و پسورد cpanel را جهت بررسی مشکل تقدیم کنم. با تشکر فراوان