سلام
سایت من بعد از ارتقا به نسخه جدید آفلاین شده هم قسمت کاربری هم مدیریت باید چکار کرد؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
سایت من بعد از ارتقا به نسخه جدید آفلاین شده هم قسمت کاربری هم مدیریت باید چکار کرد؟
ایا تغییراتی در فایل به چز ارتقا دادید ؟؟ آیا فایل config رو دست کار کردید ؟؟ چه خطایی میده ؟؟
آدرس سایت ؟؟
هیچ کاری نکردم فقط آپ کردم قبلا چند تا سایت رو ارتقا داده بودم ولی مشکلی نبود
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
عدم توانایی ارتباط با دیتابیس
چک کنید مواردی که مربوط به دیتابیس میشه رو ...