منوي بالا توي اينترنت اكسپلورر نشون داده نميشه؟
اين هم آدرس:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
منوي بالا توي اينترنت اكسپلورر نشون داده نميشه؟
اين هم آدرس:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
چه نسخه ای از IE ؟؟؟
میشه عکس بذارید ؟
ورژن 6 هست
لطفا عکس بزارید با IE6
اين بالاش:
[img width=640 height=399]http://www.persianupload.com/uploads/e6b2155045.gif[/img]
اين هم پايينش:
[img width=640 height=397]http://www.persianupload.com/uploads/b65acfeac7.gif[/img]
با قالب دیگه ای تست کردید ؟
IE6 جزو بدترین مرورگرهاست !