پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
اگر تازه می خواهید نصب کنید مشکلی نیست
نهایتا خراب میشه از اول امتحان می کنید دیگه
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
ممنون نازنین
من الان توی این مرحله گیر کردم
حالا نام کاربري و کلمه عبوري را که در مرحله قبل ساختيم را روي ديتابيسي که ساختيم ست ميکنيم.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
من الان اینطور یوزری رو ساختم ali_hosseini دیگه کاری نمونده باید برم نصبش کنم؟
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
یوزر ساختید دیتابیس رو هم ساختید ؟؟؟
بعد دیتابیس رو به یوزر اضافه کردید ؟؟؟
اگر آری بله برید نصب کنید
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
اره من ساختم حالا وارد مرحله نصب مامبو شدم ولی چیزی نیست من نصبش کنم میشه راهنمایی کنید باید کجا برم نصبش کنم؟ :'(
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
سلام
آقا، آموزش نصب مامبو رو یه مطالعه بزن :) حل میشه
یا علی علیه السلام
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
متاسفانه من الان اموزش نصب رو دارم می خونم قسمت دومش هستم یعنی اول نصبش!
نمی دونم به چه ادرسی برای نصبش برم.
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
سلام
ببین مامبو رو دقیقا کجا اکسترکت کردی؟ به همونجا باید بری :)
یعنی خوب ببینید، یه سری فولدر هست تو سایتتون، اگر لینوکسی باشه، یا httdocs هست، یا public_html یا ...
ببین کدومشه مال شما(ببین کدوم وجود داره)
حالا، این فولدر ها، در حقیقت صفحه اول سایت شماست، یعنی این صفحه: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
گرفتی؟
حالا اگر توی اون یه فولدر ایجاد کنی، به اسم folder، آدرسش میشه:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
گرفتی؟
حالا ببین کجا اکسترکت کردی، برو اونجا
یا علی علیه السلام
پاسخ : من گیج شدم ببخشید!
من به یکی از دوستان گفتم و زحمت نصبش رو کشیدند از بدشانسی من ورژن 462 بود و الان دارم 463 رو دانلود می کنم که برم اپلودش کنم و نصب کنه برام.