سلام به همگی
در مورد دستورات داخل قالبهای اس ام اف:
آیا این دستورات یه چیز ثابتی است یا در قالبهای مختلف فرق میکند.
مثلا در مورد همین جعبه اخبار که جناب نوید خان فرمودند:
آیا در این زمینه یعنی اینکه کل دستواراتی که قرار است در قالب باشد شما چیزی سراغ داریدنقل قول:
این قالب جعبه اخبار نداره
تقریبا یه چیزی مثل آموزش پوزیشنهای و موقعیت آنها در مامبو که شما خودتان زحمت کشیده اید.و در این سایت قرار داده اید .
بازم ممنون.
