سلام
بعد از نصب نتونستم صفحه مدیریت داشته باشم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نحوه نوشتن آدرس برای ورود به مدیریتم درسته ؟
** دوست من عنوان مناسبی رو انتخاب کنید لطفا
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
بعد از نصب نتونستم صفحه مدیریت داشته باشم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نحوه نوشتن آدرس برای ورود به مدیریتم درسته ؟
** دوست من عنوان مناسبی رو انتخاب کنید لطفا
سلام
لطفا قوانین سایت رو مطالعه کنید، قبل از زدن پست جستجو کنید
عنوان مناسب اختیار کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ما توصیه نمیکنیم روی سیستم های مجانی نصب کنید مامبو رو
شما آدرس اصلی مامبویی که نصب کردید چیه
الان [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] رو Forbidden میده
یا علی علیه السلام
اینایی که گفتی همه درست
زیادم وقت نداشتم
سرچم کردم اما چیزی پیدا نکردم
بعدم این هاست رایگان مامبورو تو نرم افزارای خودش داره
فقط زحمت نصبش با خود شخصه
پس ساپورتشم میکنه
حالا س<ال من اینجاست که چرا بعد از نصب نتونستم وارد بشم ؟
آدرس ساتم اینه
شما بگو چطوری باید وارد صفحه مدیریت بشم ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
شما آدرس صفحه ی یوزر سایتت رو بده، اینی که دادی Forbidden هست، صفحه ی مامبو رو بده تا بهت بگم
یا علی علیه السلام
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
عزیزم :) شما اینجا نصب نکردید که، شما جایی که نصب کردید رو لینک بدید
این آدرسی که دادی، سایت Parsegig هست
که قطعا شما صاحب اینجا نیستید ;)
یا علی عیله السلام
دوست عزیز مشکل شما مربوط میشه به فایل های htaccess که متاسفانه سرور پارسه گیگ از فایل هابه خوبی پشتیبانی نمیکنه . ضمناً مامبو یی که روی اون سرور هست چون از fantastic هست فقط اجازه میده نصب کنی