سلام دوستان
به چه صورتی میتونم انجمنهام را مثل عکس زیر در بیارم خیلی گشتم چیزی نتونستم پیدا کنم ، لطف کنید دقیقا بگید باید کجا برم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مرسی
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان
به چه صورتی میتونم انجمنهام را مثل عکس زیر در بیارم خیلی گشتم چیزی نتونستم پیدا کنم ، لطف کنید دقیقا بگید باید کجا برم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
مرسی
سلام دوست عزیز. شما کجا را خیلی گشتید؟ :)توی همین انجمن هم بود. ;)
لینک روبرو را ببینید. امیدوارم مشکلتون حل بشه :) [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یـــــــــــــــــــــــا عـــــــــــــــــــــلی
سلام
اون تاپیکی که علی آقا معرفی کردند مربوط به نحوه ایجاد زیر گروه برای انجمن هاست که کار سختی نیست
ولی ظاهرا
جناب pes می خواهند نمایش زیر گروه ها مثل vb باشد
یعنی در کنار هر زیر انجمن یک آیکون کوچک هم وجود داشته باشد
درسته؟؟
در تنظيمات آدرس ها به صورت خطي نبايد باشند
قالب هم بايد اين امكان رو داشته باشه
سلام
بله جاوید جان دقیقا منظور من همین هست
الان متوجه شدم
اين موضوع مربوط به قالب شما ميشه
اين سايت رو ببينيد:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سپاسگزارم
قالبی با این ویژگی سراغ ندارید ؟
قالب در انجمن و سايت [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] هست
ولي من تست نكردم
يك قالب يادم هست كه داشت:
Musiconica
در صورتي هم كه قالب موردنظر نداشته باشه شما خودتون هم مي تونيد اين امكان رو به قالب اضافه كنيد
از قالبهايي كه دارند الهام بگيريد
کاملا درستهنقل قول:
از قالبهايي كه دارند الهام بگيريد
احتمالا باید فایل BoardIndex.template.php رو ویرایش کنید (مطمئن نیستم ...)
مثلا قالب وی بولتین رو چک کنید و از کدهاش استفاده کنید