دوستان اگه ميشه نحوه نصب اين كامپونت رو برام توضيح بدين چون من نميتونم نصبش كنم در ضمن من از نسخه 4 5 4 استفاده ميكنم ؟
نمایش نسخه قابل چاپ
دوستان اگه ميشه نحوه نصب اين كامپونت رو برام توضيح بدين چون من نميتونم نصبش كنم در ضمن من از نسخه 4 5 4 استفاده ميكنم ؟
در سایت [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] آموزش تصویری هست.
در صفحه اول سایت هم لینک داره
اگه ميشه لينكش رو بدين چون من نتونستم پيدا كنم ???
آموزش استفاده از کامپوننت فرم ساز حرفه ای : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]