توي مرحله اول نصب (بعد از اجازه نامه) ارور عدم تطابق نام كاربري و كلمه عبور ميده ؛ در حاليكه من توي پلسك براي باز كردن يه ديتا بيس جديد هيچ نام كاربري وارد نكردم ؛ چيكار كنم ؟!! مخم تركيد ! :D
نمایش نسخه قابل چاپ
توي مرحله اول نصب (بعد از اجازه نامه) ارور عدم تطابق نام كاربري و كلمه عبور ميده ؛ در حاليكه من توي پلسك براي باز كردن يه ديتا بيس جديد هيچ نام كاربري وارد نكردم ؛ چيكار كنم ؟!! مخم تركيد ! :D
خوب ساختن دیتا بیس ارتباطی به ساخت کاربر نداره!
شما باید ابتدا یک دیتابیس بسازید (که فقط یک اسم داره)
بعد یک یوزر بسازید (که یک یوزر و یک پسورد داره)
بعد اون یوزر رو به اون دیتابیس وصل کنید (add کنید)
از جوابت ممنونم ؛ اين رو اصلا نمي دونستم . حل شد ! :)