توي مرحله اول نصب (بعد از اجازه نامه) ارور عدم تطابق نام كاربري و كلمه عبور ميده ؛ در حاليكه من توي پلسك براي باز كردن يه ديتا بيس جديد هيچ نام كاربري وارد نكردم ؛ چيكار كنم ؟!! مخم تركيد !![]()

توي مرحله اول نصب (بعد از اجازه نامه) ارور عدم تطابق نام كاربري و كلمه عبور ميده ؛ در حاليكه من توي پلسك براي باز كردن يه ديتا بيس جديد هيچ نام كاربري وارد نكردم ؛ چيكار كنم ؟!! مخم تركيد !![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
خوب ساختن دیتا بیس ارتباطی به ساخت کاربر نداره!
شما باید ابتدا یک دیتابیس بسازید (که فقط یک اسم داره)
بعد یک یوزر بسازید (که یک یوزر و یک پسورد داره)
بعد اون یوزر رو به اون دیتابیس وصل کنید (add کنید)
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
از جوابت ممنونم ؛ اين رو اصلا نمي دونستم . حل شد !![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)