سلام
آقایون چرا هیچ پیغام و پسغامی برای آپدیت من نمیاد؟ ورژن فروم من 1.14 هست. هر جا هم میگردم برای پیدا کردن آپدیت چیزی پیدا نمی کنم :(
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
آقایون چرا هیچ پیغام و پسغامی برای آپدیت من نمیاد؟ ورژن فروم من 1.14 هست. هر جا هم میگردم برای پیدا کردن آپدیت چیزی پیدا نمی کنم :(
طبیعیه .. شما زمانی پیغام آپدیت رو دریفات خواهید کرد که ورژن انجمنتون 1.1.6 باشه .. چون جدیدترین ورژن 1.1.7 است
البته مشکل شما هم به راحتی حل میشه ..
پنل مدیریت --> مدیریت بسته ها --> آخرین اطلاعیه و اخطارها --> patch
باید به ترتیب از 1.1.4 به 1.1.5 و همینطور به بالاتر ارتقا بدید
یا علی
اما وقتی میزنم این ارور رو میده:
Not Acceptable
An appropriate representation of the requested resource /forum/index.php could not be found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
دسترسی ها را چک کنید ببینید ۷۷۷ باشه
آقا نوید اگر منظورتون فلدر اصلی فروم که دسترسی اون 777 هست. اگر فلدرهای داخلی فلدر اصلی فروم اونها هم همینطور. اگر فایل index اونهم 777 ولی بازهم همان ارور رو میده :(
من یم نسخه قدیمی نصب کردم و دبدم پچهای ارتقا همگی حذف شدند ، شما باشد پچ ها ر از انجمن اصلی smf پیدا و نصب نمایید
کدوم پچ ها؟ منظورتون پچ های امنیتی؟
منظورم اینه که کلا نسخه ۱.۱.۷ مخصوص ارتقا را بگیرید و از اون طریق ارتقا بدید
با تشکر از آقا نوید عزیز. کاری رو که گفتید کردم و درست شد. البته وسطش یک اروری درباره mysql داد که با سرچ در انجمن راهش رو پیدا کردم و اونم درست شد. سپاسگذار
راستی نوید جان .. من الان نسخه 1.1.5 رو تست کردم .. تونستم از طریق مدیریت بسته ها به نسخه 1.1.6 ارتقاء بدم ...گ
یه بار دیگه چک کن ببین این محدودیت اخیرا رفع شده یا اینکه مشکل از جای دیگه بوده ....