سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: پیغام آپدیت رو ندارم!

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    228
    تشکر
    3
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پیغام آپدیت رو ندارم!

    سلام

    آقایون چرا هیچ پیغام و پسغامی برای آپدیت من نمیاد؟ ورژن فروم من 1.14 هست. هر جا هم میگردم برای پیدا کردن آپدیت چیزی پیدا نمی کنم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    محل سکونت
    آغوش خدا
    نوشته ها
    1,007
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : پیغام آپدیت رو ندارم!

    طبیعیه .. شما زمانی پیغام آپدیت رو دریفات خواهید کرد که ورژن انجمنتون 1.1.6 باشه .. چون جدیدترین ورژن 1.1.7 است

    البته مشکل شما هم به راحتی حل میشه ..
    پنل مدیریت --> مدیریت بسته ها --> آخرین اطلاعیه و اخطارها --> patch

    باید به ترتیب از 1.1.4 به 1.1.5 و همینطور به بالاتر ارتقا بدید
    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    228
    تشکر
    3
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : پیغام آپدیت رو ندارم!

    اما وقتی میزنم این ارور رو میده:

    Not Acceptable

    An appropriate representation of the requested resource /forum/index.php could not be found on this server.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4
    Team
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    9,560
    تشکر
    176
    تشکر شده 1,087 بار در 724 ارسال

    پاسخ : پیغام آپدیت رو ندارم!

    دسترسی ها را چک کنید ببینید ۷۷۷ باشه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    228
    تشکر
    3
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : پیغام آپدیت رو ندارم!

    آقا نوید اگر منظورتون فلدر اصلی فروم که دسترسی اون 777 هست. اگر فلدرهای داخلی فلدر اصلی فروم اونها هم همینطور. اگر فایل index اونهم 777 ولی بازهم همان ارور رو میده

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6
    Team
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    9,560
    تشکر
    176
    تشکر شده 1,087 بار در 724 ارسال

    پاسخ : پیغام آپدیت رو ندارم!

    من یم نسخه قدیمی نصب کردم و دبدم پچهای ارتقا همگی حذف شدند ، شما باشد پچ ها ر از انجمن اصلی smf پیدا و نصب نمایید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    228
    تشکر
    3
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : پیغام آپدیت رو ندارم!

    کدوم پچ ها؟ منظورتون پچ های امنیتی؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8
    Team
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    9,560
    تشکر
    176
    تشکر شده 1,087 بار در 724 ارسال

    پاسخ : پیغام آپدیت رو ندارم!

    منظورم اینه که کلا نسخه ۱.۱.۷ مخصوص ارتقا را بگیرید و از اون طریق ارتقا بدید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #9

    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    228
    تشکر
    3
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : پیغام آپدیت رو ندارم!

    با تشکر از آقا نوید عزیز. کاری رو که گفتید کردم و درست شد. البته وسطش یک اروری درباره mysql داد که با سرچ در انجمن راهش رو پیدا کردم و اونم درست شد. سپاسگذار

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #10

    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    محل سکونت
    آغوش خدا
    نوشته ها
    1,007
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال

    پاسخ : پیغام آپدیت رو ندارم!

    راستی نوید جان .. من الان نسخه 1.1.5 رو تست کردم .. تونستم از طریق مدیریت بسته ها به نسخه 1.1.6 ارتقاء بدم ...گ
    یه بار دیگه چک کن ببین این محدودیت اخیرا رفع شده یا اینکه مشکل از جای دیگه بوده ....

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •