سلام
آقایون چرا هیچ پیغام و پسغامی برای آپدیت من نمیاد؟ ورژن فروم من 1.14 هست. هر جا هم میگردم برای پیدا کردن آپدیت چیزی پیدا نمی کنم![]()

سلام
آقایون چرا هیچ پیغام و پسغامی برای آپدیت من نمیاد؟ ورژن فروم من 1.14 هست. هر جا هم میگردم برای پیدا کردن آپدیت چیزی پیدا نمی کنم![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)