وقتی تو smf یکی می خواد ثبت نام کنه تمام گروه ها برای باز می شه چپونه می تونیم این ها رو محدود کنیم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
** دو پست شما یکی شد **
نمایش نسخه قابل چاپ
وقتی تو smf یکی می خواد ثبت نام کنه تمام گروه ها برای باز می شه چپونه می تونیم این ها رو محدود کنیم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
** دو پست شما یکی شد **
به بخش SMF منتقل شد
این از بخش مدیریت این طور هست یا کاربران عادی هم اینطوری هستند ؟
شما سطح دسترسی پیشرفته رو فعال کردید و تغییر دادید ؟
این تصویر به بخش مدیریت مربوط میشه ...
منظورتون از محدود شدن چیه؟؟؟
اینکه این امکان فعال باشه خوبه ...
در زمان ثبت نام می شود توی هر کدوم که خواستیم ثبت نام کنیم :'(
خیلی عجیبه ...
لینک انجمن + یوزر نیم و پسوورد مدیریت انجمن رو برام بفرستید تا ببینم مشکل از کجاست
راستی یه سوال ... شما وقتی که به عنوان مدیر وارد انجمن میشید منوی عضویت رو در کنار بقیه منوهای اصلی می بینید؟؟؟