قالب ja_wezen و مامبو 4.6.5 فارسی
سلام دوستانی که با این قالب در روی مامبو خودشون مشکل داشتن مشکلات این قالب بر روی مامبو 4.6.5 رو بر طرف کردیم و هم اکنون قرار میدم تا دوستان از آن استفاده کنن
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پیروز باشید
پاسخ : قالب ja_wezen و مامبو 4.6.5 فارسی
سلام
ميشه بگيد براي فارسي كردن يك قالب كجاها رو بايد دست زد و فارسي كرد.من يه قالب نجومي مي خوام اگر سراغ داشته باشيد ممنون ميشم معرفي كنيد
پاسخ : قالب ja_wezen و مامبو 4.6.5 فارسی
سلام
نبايد سوالات خودتون رو در تاپيكها به اين شكل مطرح كنيد، اين تاپيك مربوط به اين قالب هستش كه بايد در رابطه با همان بحث شود.
ميتونيد براي مسائل ديگه تاپيك جديد بزنيد.
---------------------------------------
اما جواب شما : قالب از چند فايل تشكيل شده كه شما براي فارسي سازي قالب بايد css و index.php موجود در بسته قالب رو تغيير بديد.
كار بسيار ساده اي هستش كه فقط نيازمند دقت و زمان هستش. اگر html و css رو بلد باشيد، كار چندان سختي نيست. آموزشهاي سايت رو هم مطالعه كنيد.
يا حق
پاسخ : قالب ja_wezen و مامبو 4.6.5 فارسی
[quote author=مجید link=topic=18527.msg98584#msg98584 date=1231355912]
سلام دوستانی که با این قالب در روی مامبو خودشون مشکل داشتن مشکلات این قالب بر روی مامبو 4.6.5 رو بر طرف کردیم و هم اکنون قرار میدم تا دوستان از آن استفاده کنن
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پیروز باشید
[/quote]
سلام من نصب کردم این eror داد :
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/user/public_html/templates/ja_wezen/ja_submenu.ph
پاسخ : قالب ja_wezen و مامبو 4.6.5 فارسی
منوی شما درست تنظیم نشده
Invalid argument supplied for foreach
جستجو کنید
پاسخ : قالب ja_wezen و مامبو 4.6.5 فارسی
[quote author=مجید link=topic=18527.msg99888#msg99888 date=1232640387]
منوی شما درست تنظیم نشده
Invalid argument supplied for foreach
جستجو کنید
[/quote]
تو همه تایپیک ها گفته شده که اینو سرچ کنید کسی جواب درست حسابی نداده فقط گفتن از منو هاست...دقیق تر نمیشه توضیح بدید....
ممنون
پاسخ : قالب ja_wezen و مامبو 4.6.5 فارسی
منویی که الان ست شده احتمالا به اسم منوی بالا هست
1- یا این منو وجود نداره
2- یا وجود داره اما آیتمی توش نیست
3- یا اینکه منو ست نشده به نام منوی بالا و ...
دوست عزیز بیشتر از 50 بار خود من فقط در تاپیک های مختلف توضیح دادم دقیق تر بگردید
پاسخ : قالب ja_wezen و مامبو 4.6.5 فارسی
[quote author=مجید link=topic=18527.msg99912#msg99912 date=1232650174]
منویی که الان ست شده احتمالا به اسم منوی بالا هست
1- یا این منو وجود نداره
2- یا وجود داره اما آیتمی توش نیست
3- یا اینکه منو ست نشده به نام منوی بالا و ...
دوست عزیز بیشتر از 50 بار خود من فقط در تاپیک های مختلف توضیح دادم دقیق تر بگردید
[/quote]
مرسی
پاسخ : قالب ja_wezen و مامبو 4.6.5 فارسی
[quote author=ehsanparty link=topic=18527.msg99898#msg99898 date=1232646864]
[quote author=مجید link=topic=18527.msg99888#msg99888 date=1232640387]
منوی شما درست تنظیم نشده
Invalid argument supplied for foreach
جستجو کنید
[/quote]
تو همه تایپیک ها گفته شده که اینو سرچ کنید کسی جواب درست حسابی نداده فقط گفتن از منو هاست...دقیق تر نمیشه توضیح بدید....
ممنون
[/quote]
آدرس پوشه ای که قالب رو ریختید به ja_wezen تغییر دهید