با سلام،
دوستان در SMF هر دفعه هنگام لاگین این مشکل پیش میاد. دلیلش چی هست و چی کار کنم؟
HTTP 406 NOT Acceptable
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام،
دوستان در SMF هر دفعه هنگام لاگین این مشکل پیش میاد. دلیلش چی هست و چی کار کنم؟
HTTP 406 NOT Acceptable
از کی و بعد از چه کاری اینطوری شد ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[quote author=مجید link=topic=19816.msg105445#msg105445 date=1239897833]
از کی و بعد از چه کاری اینطوری شد ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[/quote]
جالبه، مشکل از قالب بود!