سلام دوستان امروز یک نسخه جدید از بسته ثبت نام رو براتون فارسی کردم
نام بسته : eFloatingbar
نسخه:0.1.1
سازگار با نسخه های : 1.1.10 و 2.0 RC1
حجم بسته: 24KB
فارسی شده توسط: عابد اقدسی
امکانات: در این بسته شما میتونید هم برای کاربران پیام بنویسید و هم برای میهمان به صورت جداگانه و هم از پیام پیشفرض استفاده و میتونید خودتون هر طور که میخواهید نوار ثبت نام رو طراحی کنید
لینک دانلود: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
توجه: برای تنظیم این بسته به مديريت>تنظیمات عمومی انجمنها>تنظیمات عمومی برید
درجه سازگار کردن با قالب: E
پیش نمایش:
[img width=640 height=448]http://www.freezpic.com/pics/1d9c44da5be30082b5753d8cb0964a7d.png[/img]
امیدوارم منتشر بشه :-\
بسته های قبلیم منتشر نشد >:(
