دوستان مشکل کار من برای تغییر favicon چست
من میرم تو پوشه images بعد favicon خدم رو بجای قبلی میزارم ولی تو سایت تغییری ایجاد نمیشه
علت چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
نمایش نسخه قابل چاپ
دوستان مشکل کار من برای تغییر favicon چست
من میرم تو پوشه images بعد favicon خدم رو بجای قبلی میزارم ولی تو سایت تغییری ایجاد نمیشه
علت چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
favicon معمولا کش میشه ، اگر جایگزین کردید بعد از مدتی درست میشه
موفق باشید
آقا نوید سلام
میخواستم بدونم اندازه آیکون فرقی تو نمایش داره؟یعنی منظورم اینه که آیکون باید اندازه خاصی داشته باشه؟
سلام
اندازه استاندارد آیکون را رعایت کنید
ضمنا اندازه نمایش همیشه یه مقداره پس اندازه بیشتر فقط دیر load شدن رو به همراه داره
شاد باشید
سلام
براس ساخت Favicon میتونید از سایت زیر استفاده کنید
یا علیکد:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام به همه دوستان . يادتون باشه كه اگر كاربر صفحه اي از سايت شما رو ذخيره كنه فايل اصلي سايت با آيكن favicon ذخيره ميشه. پس اندازه اون بهتره كه اندازه ي معمولي يك آيكون در ويندوز باشه . در ضمن سعي كني براي طراحي اين آيكون از نرم افزار هاي مخصوص استفاده كنيد . نرم افزار هاي طراحي آيكون با حجم بسيار كم براحتي با جست و جو توي گوگل يافت ميشن .
در پناه حق