سلام
می دونیم که تو ورد بخوایم نیم فاصله ایجاد کنیم Ctrl - می زنیم!
ولی همون رو تو انجمن اگه کپی کنیم - می مونه به جای نیم فاصله!!
ممنون می شم بفرمایین چطور می تونم این مشکل رو حل کنم.
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
می دونیم که تو ورد بخوایم نیم فاصله ایجاد کنیم Ctrl - می زنیم!
ولی همون رو تو انجمن اگه کپی کنیم - می مونه به جای نیم فاصله!!
ممنون می شم بفرمایین چطور می تونم این مشکل رو حل کنم.
سلام
نیم فاصله، shift + space هست!
پیشنهاد میکنم صفحه کلیدتون رو اصلاح کنید!
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا حق
سلام
شما این روشی که بنده عرض کردم خدمتتون رو یک بار تو ورد امتحان کردین؟
من روی 2 تا سیستم مجزا امتحان کردم هر دو به همین شکل بودن و shift + space رو هم می زنم فاصله ایجاد می کنه، نه نیم فاصله.
اگه می شه روش بنده رو هم امتحان کنین .
ممنون.
با Ctrl+shift+2 همون کار Ctrl+ - من رو انجام داد که رو سیستم هم کار کرد!!
ممنون، رفع نیاز شد.
دوست عزیز! شما مقاله ای که براتون قرار دادم رو خوندید و صفحه کلیدتون رو اصلاح کردید ؟!
اگر اصلاح کنید صفحه کلید شما صحیح میشه و مشکلاتی از این قبیل رو نخواهید داشت.
یا حق
ببخشید با این همه تاخیر....
من ویکی رو خوندم ، اون رو هم نصب کردم!
بی تاثیر بود.
سلام
با نصب اون نرم افزار صفحه کلید شما اصلاح و کاملاً فارسی میشه!
یا حق
مشکل من هم اینجاست که نشده !
ولی کارمون رو با همون روش راه انداختیم.
اگه نرم افزار دیگه ای دارین خوشحال می شم معرفی کنین و اگه نه هم که ...
یا علی.