نحوی ورود به مدیریت مامبو
[size=10pt] من مامبو را به طور کامل نصب کرده ام . ولی هنگام لاگین کردن به بخش مدیریت مابو با مشکل روبه رو می شوم و نمی توانم وارد شوم .هم دیتا بیس یوزر را امتحان کرده ام و هم کاربر ادمین را ولی فایده نداشت . مشکل چیست ؟ برای وردو باید کدام یوزر پسورد را وارد کنم . با تشکر .[/size]
پاسخ : نحوی ورود به مدیریت مامبو
یوزر شما ادمین می باشد. پسوورد شما در هنگام نصب به طور رندوم ساخته می شود. احتمالا شما این مورد را تغییر نداده اید و یا حفظ نکرده اید. اینه که الان نیمتونید وارد بشوید. پیشنهاد میکنم " تغییر رمز عبور ادمین" را در انجمن جستجو کنید. تا از طریق دیتا بیس بتونید پسوورد را عوض کرده و لاگین کنید
پاسخ : نحوی ورود به مدیریت مامبو
[size=10pt]با توجه به اینکه کنترل پنل من پلسک است. امکانات از قبل آماده برای مامبو وجود دارد، چنانکه با چند کلیک مامبو نصب می شود. و من پسورد ادمین را هم تغییر دادم و لی باز هم وارد بخش مدیریت نمی شود. حتی حق دسترسی به پوشه های مامبو از قبیل configoration.php را نیز داده ام ولی باز هم وارد نمی شود. نظرتان چیست . اگر یوزر و پسورد سایت را بدهم ایا این امکان وجود دارد که مدیران شما مامبو را برای سایت من نصب کنند .
Thanks alot.[/size]
پاسخ : نحوی ورود به مدیریت مامبو
نسخه ای که بصورت اتوماتیک نصب میشه، انگلیسیس هست و مناسب استفاده برای کابران فارسی زیان نیست.
شما اگر نسخه فارسی مامبو رو دریافت و شروع به نصبش کنید، می بینید که تمام مراحل فارسی هست و نیاز به تخصص بالایی نیست.