سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: نحوی ورود به مدیریت مامبو

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    نحوی ورود به مدیریت مامبو

    [size=10pt] من مامبو را به طور کامل نصب کرده ام . ولی هنگام لاگین کردن به بخش مدیریت مابو با مشکل روبه رو می شوم و نمی توانم وارد شوم .هم دیتا بیس یوزر را امتحان کرده ام و هم کاربر ادمین را ولی فایده نداشت . مشکل چیست ؟ برای وردو باید کدام یوزر پسورد را وارد کنم . با تشکر .[/size]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    423
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    پاسخ : نحوی ورود به مدیریت مامبو

    یوزر شما ادمین می باشد. پسوورد شما در هنگام نصب به طور رندوم ساخته می شود. احتمالا شما این مورد را تغییر نداده اید و یا حفظ نکرده اید. اینه که الان نیمتونید وارد بشوید. پیشنهاد میکنم " تغییر رمز عبور ادمین" را در انجمن جستجو کنید. تا از طریق دیتا بیس بتونید پسوورد را عوض کرده و لاگین کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    پاسخ : نحوی ورود به مدیریت مامبو

    [size=10pt]با توجه به اینکه کنترل پنل من پلسک است. امکانات از قبل آماده برای مامبو وجود دارد، چنانکه با چند کلیک مامبو نصب می شود. و من پسورد ادمین را هم تغییر دادم و لی باز هم وارد بخش مدیریت نمی شود. حتی حق دسترسی به پوشه های مامبو از قبیل configoration.php را نیز داده ام ولی باز هم وارد نمی شود. نظرتان چیست . اگر یوزر و پسورد سایت را بدهم ایا این امکان وجود دارد که مدیران شما مامبو را برای سایت من نصب کنند .
    Thanks alot.[/size]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    محل سکونت
    heart of the world
    نوشته ها
    4,889
    تشکر
    145
    تشکر شده 137 بار در 90 ارسال

    پاسخ : نحوی ورود به مدیریت مامبو

    نسخه ای که بصورت اتوماتیک نصب میشه، انگلیسیس هست و مناسب استفاده برای کابران فارسی زیان نیست.

    شما اگر نسخه فارسی مامبو رو دریافت و شروع به نصبش کنید، می بینید که تمام مراحل فارسی هست و نیاز به تخصص بالایی نیست.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •