سلام
من دارم ماژول YOOcarousel را راست چین میکنم و با مشکلی که در عکس زیر میبینید بر خوردم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
کادر قرمز رنگ سر جای خودش قرار نمیگیره
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من دارم ماژول YOOcarousel را راست چین میکنم و با مشکلی که در عکس زیر میبینید بر خوردم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
کادر قرمز رنگ سر جای خودش قرار نمیگیره
سلام
دوست عزیز! قوانین انجمن را یکبار مطالعه کنید!
در این انجمن نمیتوانیم برای موارد تجاری و کامرشیال کمکی به شما بکنیم. لطفاً از ادامه این بحث خودداری نمایید.
پاییزتان پر مهر