پاسخ : بازهم صفحه سفید!!!
سلام
نسخه شبیه سازهای مورد استفاده خود را بیان کنید!
نسخه مامبویی که نصب میکنید را ذکر کنید!
در فایل php.ini بروید و display error رو روشن کنید.
مامبو را در داخل پوشهای با عنوان mambolearn نصب کنید و ببینید باز هم مشکل دارید؟
جواب سوالات را به ترتیب پاسخ دهید در تاپیک تا بتوانیم مشکل شما را حل کنیم.
زمستانتان سپید
پاسخ : بازهم صفحه سفید!!!
با سلام مجدد
Wamp5 1.4.5
Mambo 4.6.5
Appserv هم آخرین نسخه رو از سایتش دانلود کردم.
در فایل php.in هم display_errors = On
پاسخ : بازهم صفحه سفید!!!
هرچی شبیه ساز دارید از سیستم عامل خود حذف کنید!
طبق آموزش زیر از appserv استفاده کنید و دقیقاً طبق آموزش آنرا نصب کنید. (نسخهای که باید دانلود کنید ذکر شده است)
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
طبق آموزش زیر مامبو را در لوکال نصب کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
زمستانتان سپید