سلام ...
یه قالب برای صفحه ورود یک سایت درست میکنم ... چطور میشه کاری کرد که با توجه به سایز صفحه نمایشگر بیننده ... قسمت اصلی در وسط صفحه قرار بگیره ؟
با تشکر
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام ...
یه قالب برای صفحه ورود یک سایت درست میکنم ... چطور میشه کاری کرد که با توجه به سایز صفحه نمایشگر بیننده ... قسمت اصلی در وسط صفحه قرار بگیره ؟
با تشکر
سلام
چند راه دارید اما یکی از معمول ترین راهها اگر آشنایی کافی با jQuery دارید میتونید با قرار دادن مقدار padding به صورت متغیر و گرفتن مشخصات صفحه نمایشگر کاربر با jquery اون رو جایگزین کنید
راه ساده تری هم هست که میتونید با بررسی کد صفحه زیر انجام بدید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا علی
ممنون از راهنماییتون ... مشکل حل شد
حالا جدا قرار اتفاقات جدیدی بیافته ؟ یا فقط یک صفحه بود ؟
[quote author=h_zaman06 link=topic=24389.msg126325#msg126325 date=1266150883]
حالا جدا قرار اتفاقات جدیدی بیافته ؟ یا فقط یک صفحه بود ؟
[/quote]
سلام
اتفاق افتاد....مربوط به زمان شروع پشتیبانی مامبولرن از جوملاست.
یا علی