سلام
من چجوری میتونم آیکن ارسال ها یا تاپیک ها رو عوض کنم؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من چجوری میتونم آیکن ارسال ها یا تاپیک ها رو عوض کنم؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
معمولا این آیکون ها در هر قالب متفاوت است و به راحتی میشه تصاویرشونو تغییر داد
موفق باشید
من کلا میخوام یک تعدادیشون رو حذف کنم و یک تعداد دیگه رو اسمشون رو ویرایش کنم. اینکار رو چطور میشه انجام داد؟
مدیریت -> ارسال ها و موضوع ها -> کدهای bb
میتونید کلیدها را کم و زیاد کنید
موفق باشید
متوجه نشدین ! منظور من اون آیکن بود. همونی که منوی کشویی داره و توش گزینه هایی مثل استاندارد ، عصبانی ، انگشت بالا و ... داره.
میخوام اون ها رو عوض کنم. هم اسمش و هم آیکن.
سلام
مدیریت صورتک ها -> ویرایش آیکن پیغامها
موفق باشید