درود
من میخوام بسته جوملا رو نصب بکنم
و طبق دستور العمل پشتبانی جوملا جلو رفتم ولی در قسمت که مربوط به ساختن FTP هستش
شکل و نوعی که ساخته میشه کاملا با چیزی که در آموزش هستش متفاوته و فکر کنم حالا اینجوری شده چون حدود یکی دو ماه پیش که سایتم رو راه انداختم مطابق همین دستور العمل پیش رفتم ولی الان کاملا فرق کردهکد:http://support.joomla.ir/docs/how-create-ftp-layer-in-cpanel11-for-joomla-15-installation-part-2.html
من FTP رو هم میسازم و بسته رو در قسمت مربوطه از حالت فشرده خارج میکنم ولی پیام زیر میاد
خواستم مطمئن بشم که مشکل از هاست هستش یا اینکه من در نصب اشتباه میکنمکد:Firefox can't find the server at [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید].
با سپاس
