من قالبی را برای سایتم انتخاب کردم. متاسفانه اصلا تو اینترنت اکسپلورر ارور میده نمیشه داخلش رفت.
چطور میتونم این مشکل رو حل کنم. ولی تو ایرفاکس اصلا موردی نداره
نمایش نسخه قابل چاپ
من قالبی را برای سایتم انتخاب کردم. متاسفانه اصلا تو اینترنت اکسپلورر ارور میده نمیشه داخلش رفت.
چطور میتونم این مشکل رو حل کنم. ولی تو ایرفاکس اصلا موردی نداره
سلام.
دوست عزیز. من ادرس شما رو چک کردم . در تمام موتورهای جستجو به طور صحیح نمایش داده می شه.
اینترنت اکسپلورر خودتون رو آپدیت کنید درست می شه.
در کروم. موزیلا. اکسپلورر. اپرا و سافاری به طور کامل نمایش داده شده
دوست عزیزم برای این که بتونید این تداخل را بین مرورگر ها حل کنید همیشه بایستی در طراحی سایت قبل از هماهنگ کردن قالب با جوملا بایستی قالب شما به لحاظ CSS در تمام مرورگرها هماهنگ شود تا این مشکلات بعدی کم شود و دوباره کاری به وجود نیاید
متاسفانه این Consistency مشکلی هست که در بین شرکت های سازنده مرورگر وجود دارد و از همه این شرکت ها مایکروسافت بیشترین ضعف را نشان داده است از این جهت که شما طراحی قالب خودتون را می بینید که در IE6 , IE7 هم هماهنگ نیست.
کسی راهی رو نمیشناسه من کدهاش رو هم نگاه کردم. تو اینترنت اکسپلورر عکس منوها یک مقدار بالاتر از اونجایی که باید باشن وای می ایتند کدش چیه تا خودم درستش کنم
سلام.
بنده توی آخرین موتورهای جستجو تست کردم در تمامی اونها مشکلی ندارید.
اگه منظور شما قسمت خاصی هست یه تصویر ضمیمه کنید تا ببینم.
ولی در حال حاضر با موتور اینترنت اکسپلورر 9 مشکلی ندیدم
[quote author=erwin link=topic=30868.msg153368#msg153368 date=1292421052]
سلام.
بنده توی آخرین موتورهای جستجو تست کردم در تمامی اونها مشکلی ندارید.
اگه منظور شما قسمت خاصی هست یه تصویر ضمیمه کنید تا ببینم.
ولی در حال حاضر با موتور اینترنت اکسپلورر 9 مشکلی ندیدم
[/quote]
سلام
ممنون که زحمت کشیدی ولی این سایت که منظورمه سایت sajadeh . ir هستش اگر میشه اینو چک کنید
سایت رو اصلاح کنید مشکل داره
sajadeh.ir
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
[quote author=erwin link=topic=30868.msg153549#msg153549 date=1292657643]
سایت رو اصلاح کنید مشکل داره
sajadeh.ir
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
[/quote]
آره میدونم. نمی دونم دلیل اصلیش چی ولی توی این صفحه بهش اشاره کردم. مممنونم که پیگیری
لطفا اسم سایت رو ننویس یا با فاصله بنویس نمی خوام تو موتور سرچ ها دیده بشه
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
لینک رو یادم رفت
تعطیل شده ؟ خیلی وقته دیگه کسی چیزی نیست