با سلام.
چرا وقتی کسی ارسال رو میزنه نظر ارسال نمیشه؟!
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام.
چرا وقتی کسی ارسال رو میزنه نظر ارسال نمیشه؟!
سلام
لطفا پيکره بندي jcommentرو تنظيم کنين
[quote author=vasmaghi link=topic=31456.msg155585#msg155585 date=1294836781]
سلام
لطفا پيکره بندي jcommentرو تنظيم کنين
[/quote]
ممنون از جوابتون.
یکم بیشتر توضیح میدید که دقیقا باید چیکار کنم.
سلام
در کامپوننت jcomment به بخش پیکره بندی برید و موارد دلخواه خود را تنظیم کنین و به افراد دسترسی مناسب بدهید تا بتوانند نظر ارسال کنند
شاد باشید
دسترسیها مشکلی ندارن بررسی کردم.
jcomment رو از چه سایتی دربافت کردین ؟
یکی از دوستان در انجمن جومفا گذاشته بود.نسخه 2.2.0.2 هست.
این نسخه در سایت
هم موجود هست که کاملا فارسی شده.کد:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
من چند مدل رو دانلود کردم و همشون يه طور هايي مشکل دارندن
بهترينش
اينجاستکد:[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
شاد باشيد
در ضمن مشکل خاصي هم نداره