سلام
ارتقاي جوملاي 1.5.21 به جوملاي 1.5.22 به چه صورت هست ؟
بجز فايل ارتقاء 21 به 22 چه فايلهايي بايد ريپليس بشه ؟
مرسي
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
ارتقاي جوملاي 1.5.21 به جوملاي 1.5.22 به چه صورت هست ؟
بجز فايل ارتقاء 21 به 22 چه فايلهايي بايد ريپليس بشه ؟
مرسي
سلام
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]فارسی مامبولرن
موفق باشید
یا علی
مرسي اينو انجام دادم ولي مطمئن نبودم
درود
[quote author=عبدالحليم link=topic=31967.msg158096#msg158096 date=1297191318]
مرسي اينو انجام دادم ولي مطمئن نبودم
[/quote]
یعنی چی ؟
بیشتر توضیح میدین ؟
شاد و سلامت در پناه ایزد
يه هاستي جوملاي 1.5.21 انگليسي داشت ، ميخواستم هم ارتقاش بدم هم فارسيش كنم ... ارتقاء كه دادم تغييري نكرد با اينكه زبان فارسي رو انتخاب كردم ، ولي خب متوجه زبان پيشفرض قبل از لاگين مدير سايت نشده بودم ... فارسي انتخاب كردم همه چيز درست شد