سلام به دوستان
چطور درجوملا می توان در بخش آرشیو اسامی ماه و سال را فارسی و شمسی داشت
یااباصالح المهدی ادرکنی
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام به دوستان
چطور درجوملا می توان در بخش آرشیو اسامی ماه و سال را فارسی و شمسی داشت
یااباصالح المهدی ادرکنی
سلام
شما اگر از جوملای سایت joomla.ir استاده کنید ، قسمت آرشیو اونها فارسی هست
موفق باشید
یا علی
سلام
خیلی ممنون از راهنمایی شما.سایت من آماده شده اگر بخواهم دوباره نصب کنم کلی از وقتم به هدر رفته .بخش آرشیو جوملای مامبولرن رو نمیشه فرسی کرد.
یا علی(ع)
برای تغییر از هر نسخه به نسخه گروه دیگه کافیه نسخه مورد نظر رو توی هاست اکسترکت کرده تا فایل ها جایگزین بشند
سلام
و در ادامه بگم که بعد از اکسترکت پوشه installation رو پاک کنید.
یا علی
ممنون از همه دوستان که راهنمایی کردند.یه سئوال می مونه اون هم اینکه با اکسترکت کردن همه فایل های جدید به جای قدیم افزونها یا تنظیمات قبلی دچار مشکل نمیشه.فایل های خاصی هست که فقط اون ها رو جایگزین کنیم؟
بازهم تشکر
تنظیمات تغییر نمی کنند ولی جوملای شما به جوملای قارسی شده سایت دیگری تبدیل می شه
با سلام خدمت دوستان عزیز
من تازه کار با جوملا را شروع کردم و مدیریت سایتی که برای موسسه خیریه بنیاد همدلان کودک ساخته شده را بعهده دارم متاسفانه در آن به یک مشکل برخوردم
بخش آرشیو میلادی است و اصلاًUser Friendlyنیست
لطفاً کمکم کنید
آدرس [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] است
با تشکر فراوان از توجه شما :)
سلام - خوش آمدیدنقل قول:
نوشته اصلی توسط Es Queen [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
!! لطفاً برای سوال خود یک تاپیک جداگانه بزنید و در یک تاپیک مجزا سوال خود را دنبال کنید !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست