سالم دوستان من میخوام زمانی که سایت باز می شه یک popup هم به همراه اون یعنی روی صفحه اول باز بشه.
میشه یا نه؟
اگه می شه په جوری؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سالم دوستان من میخوام زمانی که سایت باز می شه یک popup هم به همراه اون یعنی روی صفحه اول باز بشه.
میشه یا نه؟
اگه می شه په جوری؟
سلام
چندين راه داريد
- با جاوا اسكريپت
- با ماژول و كامپوننت shoutit
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
يا علي
من از 4.6 استفاده می کنم .
این کامپوننت روی 4.6 جواب می ده؟
تست نكردم .
اما اگر هم جواب نده ميتونيد با جاوا اسكريپت مشكلتون رو حل كنيد .
فراموش نكنيد اينجا انجمن مامبو هست .
يا علي
سلام...
اين ماژولي كه در زير لينكشو دادم خيلي جالبه .. تبليغات موجود در كامپونت تبلبغات مامبو شما رو به صورت يك پنجره پاپ آپ كه از بالا به پايين پرتاب ميشه نمايش داده ميشه.. با 4.6 هم مشكلي نداره
نيازي به ثبت نام در سايت نيست ! : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
پيروز باشيد