من هر کاری میکنم نمیتونم localhost باز کنم این صفه میاد چیکار باید کنم ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
من هر کاری میکنم نمیتونم localhost باز کنم این صفه میاد چیکار باید کنم ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
iis رو حذف کنید و یکی از سرویس هایی که از آپاچی استفاده می کنه نصب کنید
[quote author=sahama link=topic=32981.msg161969#msg161969 date=1302261054]
iis رو حذف کنید و یکی از سرویس هایی که از آپاچی استفاده می کنه نصب کنید
[/quote]
من IIS حذف کردم ولی نمیدونم چه سرویسی باید نصب کنم ....
wamp-xampp وچندین نرم افزار دیگه هست که سرویس های لازم رو در اختیار می ذاره و انتخاب یکی از اونها بیشتر بستگی به نظر شخصی خودت داره
مثلا من از یه نسخه نسبتا قدیمیتر wamp 2.0i استفاده می کنم
من WampServer 2.1 نصب کردم و jomla تو فولدر www باز کردم ولی وقتی localhost میزنم صفه سفید میاد و تو قسمت service های Apache قسمت service من start نمیشه !!! و وقتی تست پورت 80 میزنم این میاد !!
[img width=640 height=326]http://www.eledown.ir/images/zcweaxcmq5ktyh695cki.jpg[/img]
سلام
مطمئنید که IIS رو به طور کامل حذف کردید؟
اینجا نوشته شده که پورت 80 توسط httpapi در حال استفاده هست.