-
باز نشدن admin
سلام خوبید ببخشید دوستان سایتم باز نمیشه باید چیکار کنم ...وقتی وارد ادمین میشم و نام کاربری و رمزو وارد میکنم ارور میده و یا کلا صفحه صفید باقی میمونه....البته یه کاری هم کردم قبلا کامپوننت
encrypt_configuration
رو نصبش کردم فکر میکنم مال همونه وقتی پسوردو میزنم و اینتر و میزنم یه نوشته فارسی کنار پسوردم میاد نوشته رمز گذاری.....خواهشن بگید چیکار کنم دارم دیوونه میشم....[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
-
از هاست اف تي پي بريد كامپوننت رو دستي پاكش كنيد ، اگر هم نياز شد جدولهاش رو از phpmyadmin حذف كنيد
-
مرسی....پاکش کردم هم توی کامپوننت ادمین بود و هم توی کامپوننت سایت....ولی بازم وارد نمیشه....اونو که گفتید جدولهاس رو از phpmyadmin حذف كنيد رو بلد نیستم...میشه یه راهنمایی بکنید مرسی..ممنون..اگه مشیه برا امتحانش به [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] برید . یه یوزر و پسورد الکی بزنید به جای اینکه بگه اشتباهه ارور میاره...ممنون میشم...خواهشن یه کاری بکنید..مرسی..
-
آقا خواهشن یه کاری بکنید الان دیگه اصلا سایتمم باز نمیشه...قبلا صفحه اصلیش باز میشد..الان باز نمیشه...چیکار کنم.....خواهش
-
ببخشید مشکل باز نشدن صفحه اصلیشو حل کردم و لی هنوز ادمینم باز نمیشه خواهشن یه کمکی برسونید
-
سلام دوست عزیز
کامپوننتی رو که نصب کرده بودید را لطفا غیر فعال کنید و مجدد امتحان کنید.
-
سلام
صفحه اصلی سایت و مدیریت جوملا هر دو بدون مشکل بارگذاری میشه
اگه مشکلتون ورود به مدیریت جوملاست
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه حق
-
سلام ببخشید بار گذاری که هر دو صفحه میشه مشکل من اینه که وقتی پسورد و یوزرمو میزنم ارور http 500میده رمزمو هم میدونم درسته حالا گیریم که اشتباهم باشه باید با رنگ قرمز بالاش ارور بده برا یوزرنیم و پسورد اشتباه این الان هر رمز و پسوردی رو هم که بدی فایده نداره بازم همون ارور http 500رو میده اگه میشه یه امتحان بکنید هر کاری هم که دوستان گفتن انجام دادم ولی نشده...خواهشن یه کاری بکنید.[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] بازم منتظر نظرات گل شما هستم نا امیدم نکنید خواهشن
-
سلام
در حال حاضر يك راه حل ساده هست اونم اينكه به مدير هاستتون بگين بك آپ برگردونه
-
يعني يه جور System Restore درسته ولي خب هاست من رايگانه خدمات زيادي رو بهم نميده...راه ديگه اي نيست.