چه کار کنیم این جوملا فارسی تو دهن نمی چرخه همون مامبولرن بهتره ;)
برای اینکه بعصی از نواقص اطلاعاتم رو کم دارم دارم کل ویکی مامبو لرن میخونم بعضی از مقالات نوشته که به زودی تکمیل میشه ولی با اینکه 2 سال گذشته هنوز تکمیل نشده!
فکر کردم شاید اگه یادآوری کنم مدیرا یادشون بیاد:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
