سلام دوستان من افزونه Seo را نصب کردم و تمام لینک ها از کار افتاد حذفشم کردم بازم همین اتفاق افتاد لطفاً راهنمایی کنید.تشکر
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان من افزونه Seo را نصب کردم و تمام لینک ها از کار افتاد حذفشم کردم بازم همین اتفاق افتاد لطفاً راهنمایی کنید.تشکر
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
درودنقل قول:
نوشته اصلی توسط itmicro [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
شما قبل از انجام اين كار بايستی فايل htaccsess.txt رو به .htaccssess تبديل كنيد
سءو رومجدداً غير فعال كنيد . اين عمل رو انجام بديد.
دوست عزیز کامپوننت acesef_joomina_ir رو قبلاً حذف کردم اما درست نشد.دوباره نصب کردم باید چیکار کنم که این افزونه درست کار کنه؟؟؟تشکر
درودنقل قول:
نوشته اصلی توسط itmicro [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
از چه كامپوننتی استفاده می كنيد؟
mod_rewrite رو غير فعال كنيد تا لينك ها به حالت اول برگردند
قبل از انجام تصحيح لينك ها آموزش های مربوط به اون رو مطالعه كنيد
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
از کامپوننت acesef_joomina_ir استفاده می کنم.نقل قول:
نوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
لینک ها رو درست کردم اما نمیدونم چرا وقتی این افزونه فعال میشه دیگه لینک ها کار نمیده و خطای 404 میده
برای سئو نيازی به كامپوننت خاصی نيست.نقل قول:
نوشته اصلی توسط itmicro [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
بهتره از نسخه ی اصل اين كامپوننت استفاده كنيد.
آموزشی كه داده بودم رو مطالعه كنيد نتيجه بهتری می گيريد
موفق باشيد
سلام.نقل قول:
نوشته اصلی توسط itmicro [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ببخشید سوالم مربوط به بحث نیست ولی می خواستم از itmicro بپرسم که:
قالب سایتون رو از کجا آوردین؟ می تونید راهنمایی کنید؟
دوست عزيز اينگونه سؤالات رو در پيام خصوصی بپرسيد نه در تاپيكنقل قول:
نوشته اصلی توسط rahnamafard [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشيد