سلام
میخواستم یه قالب بدون استفاده از مدیریت افزونه به صورت دستی نصب کنم.چطوری میشه اینکارو کرد؟
ممنون
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
میخواستم یه قالب بدون استفاده از مدیریت افزونه به صورت دستی نصب کنم.چطوری میشه اینکارو کرد؟
ممنون
درودنقل قول:
نوشته اصلی توسط behrooz_1 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
به پوشه template بريد و قالبتون رو اكستراكت كنيد.
توجه داشته باشيد كه محتويات قالب بايد در يك پوشه قرار بگيره.
انجام دادم اما اسمش تو مدیریت قالب نمیاد
ادامه كارها بايد از طريق ديتابيس انجام بديدنقل قول:
نوشته اصلی توسط behrooz_1 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
به jos_template_styles بريد
روی insert كليك كنيد
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در صورتی كه دانش فنی لازم رو نداريد اينكار رو نكنيد
موفق باشيد