سلام.
من یه کامپوننت تماس با ما ی خیلی خوب پیدا کردم. اسمش dfcontact هستش. ولی فارسی شده نیست.اگه کسی می تونه این کامپوننت رو فارسی کنه، خیلی بدرت می خوره.
تو انجمن هم گشتم یه نفر گفته بود فارسی شده ولی من نتونستم دانلودش کنم. می خواهم کامل فارسی بشه.
بطور جزئی تو یکی از پست هام که داشتم این کامپوننت رو معرفی می کردم درخواسن فارسی سازی اش هم دادم ولی بعد متوجه این شدم که این انجمن مخصوص این کاره و یک تایپک ایجاد کردم.
لینک دانلود کامپوننت انگلیسی:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
