سلام ببخشید من یه کامپوننت نصب کردم کپی رایت خیلی ضایع و زشتی داره چطوری حذفش کنم؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام ببخشید من یه کامپوننت نصب کردم کپی رایت خیلی ضایع و زشتی داره چطوری حذفش کنم؟
سلام
چه كامپوننتی و كجاش؟
موفق باشيد
کامپوننت تماس با ما art میخوام بازدید کننده چیزی از کپی رایت که پایین فرم میاد نبینه
من این کامپوننت رو ندیده ام ولی معمولا کپی رایت ها یا در فایل زبان هستند یا در فایل های مرتبط با tmpl که براحتی با بررسی این فایل ها می توانید اون رو پیدا کنید ولی دوست عزیز حذف کپی رایت همچین یه ذره از نظر اخلاقی درست نیست
كامپوننت رو قرار بديد تا كپی رايتش رو بردارم براتوننقل قول:
نوشته اصلی توسط keivan1371 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ممنون
----------------------------
بله درسته ولی نه اینکه هر جا رسیده اونم خیلی ضایع کپی رایت گذاشته
چی شد؟--------
دوست عزيز پاسخ به سؤالات نيازمند زمان برای پردازش هست
به مسير administrator\components\com_artforms\lib بريد و فايل af.lib.core.php را باز كنيد.
در خط 100 م اين دستور رو پاك كنيد:
کد:<div class="clear"></div>
<div style="text-align:center;">
<div style="font:normal normal bold small normal arial;">
<a href="http://joomlacode.org/gf/project/jartforms/" target="_blank">
<img style="margin-bottom:-4px;" border="0" src="'.AFPATH_WEB_IMG_SITE.'minilogo.png" alt="ArtForms" title="" />
v. '.afVersion().'
</a>
</div>
<div style="font:normal normal normal xx-small normal Arial;">
New Development by <a href="http://www.interjoomla.com.ar/" target="_blank">InterJoomla</a>
</div>
</div>
<div class="clear"></div>