با سلام و خسته نباشيد به همه ...
دوستان من ميخواستم تو سايتم , اسلايد شويي كه در زير لوگو و عنوان سايت هست رو فقط در صفحه اصلي سايت فعال باشه . يعني مثلا وقتي به بخش تصاوير و يا دانستنيها و ... رفتيم فقط لوگو سايت بالا باشه و زيرش مطالب يا تصاوير اون بخش باشه . اين سايت منه :
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
خواستم بينم اصلا امكانش هست يا نه؟ و چجوري ؟
ممنون از همه ...
