-
نظرسنجی در مورد این قالب
سلام
این قالب رو خودم از پایه طراحی کردم و حدود 2 هفته کار غیر منظم داشته
لطفا نظرتون رو درموردش بگین
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
توضیحات بیشتر اینکه بجز گردی گوشه ماژولها که توی ie8 و پایینتر کار نمیده بقیه ش تو همه مرورگرها یکسانه
-
-
-
آها . اون سری قبلبی که اومدم عکس رو باز نکرد ! اما الان دیدم
خوب واسه بهتر شدنش :
یکی اینکه باید بین هر مطلب یک خط جدا کننده وجود داشته باشه
دوم : رنگ عنوان منوها و رنگ عنوان مطالب باید تغییر کنه و یه رنگ دیگه بذارید . مثلن آبی
سوم عرض قالب درصدی باید باشه و یه کاری کن تا داخل همه مانیتور ها کامل نمایش داده بشه . مثلن یکی که مانیتورش 19 اینچه با یکی که 22 هس هر دو قالب رو با تمام عرض ببینند !
فهلن همینا رو رعایت کن باقیش ... :butterfly:
-
سلام
تنوع رنگی در قالب رعایت نشده
رنگ سفید بیش از حد تکرار شده
ترکیب رنگ سفید و نقره ای باعث زده شدن چشم میشه !
برای لینکها بهتره شادو بگذارید !
بین محتواهای سایت بهتره یک خط جداکننده باشد تا ... . مثلاً برای عنوان مطلب بهتره یک بکراند یا آیتم تصویری قرار بدید !
رنگ آبی که انتخاب کردید با رنگ بالای سایت تضاد خیره کننده ای ندارد ! کاربر میاد میرسه پایین خشک میشه ! یکدفعه اصطلاحاً در رنگ آمیزی سکته انداختید !
موارد دیگر هم خودتون با مطالعه اصول گرافیکی وب و روانشناسی رنگها و نمایش رنگهای خیره کننده در مانیتورهای مختلف متوجه بشید. طراحی یک امر تجربی هستش ! برای شروع خوب بود :)
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
-
قالب قشنگیه
فقط اگه تعداد اخبار صفحه اصلی رو کمتر کنید که هم سطح با کنارها بشوند و از بعضی از ماژولها مثل جستجو فقط یکبار استفاده کنید زیبایی کارتون رو دو چندان میکنه