با سلام
کامپوننت AlphaUserPoints 1.6.3 رو وقتی روی نسخه انگلیسی جوملا نصب میکنم مشکلی نداره ولی روی نسخه فارسی جوملا وقتی گزینه Users sync را انتخاب میکنم هیچ عملی انجام نمیشه و بخش مدیریت سایت مختل میشه و دیگه نمیشه وارد شد.
کسی راه حلی داره؟
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
کامپوننت AlphaUserPoints 1.6.3 رو وقتی روی نسخه انگلیسی جوملا نصب میکنم مشکلی نداره ولی روی نسخه فارسی جوملا وقتی گزینه Users sync را انتخاب میکنم هیچ عملی انجام نمیشه و بخش مدیریت سایت مختل میشه و دیگه نمیشه وارد شد.
کسی راه حلی داره؟
فکر کنم مشکل از فایلهای فارسی ساز باشه
فایلها رو از کجا دانلود کردید؟
سلام
اختلال رو بيشتر توضيح بديد
سايت بالا نمياد؟
پيغام خطا ميده؟
عكس العمل نشون نميده؟
صفحه سفيد ظاهر ميشه؟
پيــــــــــــــروز باشيد
با عرض سلام دوباره
در نسخه فارسی جوملا وقتی کامپوننت رو نصب میکنم و برای همگام سازی کاربران گزینه Users sync را انتخاب میکنم پیغام میده تا زمانی که پیغام "اتمام همگام سازی" یا پیغام "خطایی" مشاهده نکردید صفحه دیگری رو باز نکنید. اما هر چقدر صبر می کنم همگام سازی به اتمام نمیرسه و یا پیغام خطایی نمیده. وقتی هم از این صفحه خارج میشم و دوباره میخوام وارد بخش مدیریت بشم بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور فقط یک صفحه سفید باز میکنه که احتمالا به خاطر اینکه دیگه نمیتونه اون کامپوننتو لود بکنه.
نسخه انگلیسی جوملا رو از سایت جوملا دانلود کردم و کامپوننتو تست کردم و بدون هیچ مشکلی کاربران همگام سازی شدند.
یا علی
نسخه فارسی رو از کجا دریافت کردید؟
فارسی ساز جوملا تون از کجا است؟
جوملا فارسی 1.7
افزونه رو از کجا دریافت کرده اید؟
جوملا انگلیسی رو نصب کنید و بعد بسته فارسی ساز رو روی اون نصب کنید و نتیجه رو بگید
2 روش رو امتحان کردم
بار اول - اول جوملا انگلیسی رو نصب کردم و بعد کامپوننت رو نصب کردم و کاربران را همگام سازی کردم که انجام شد ولی بعد از نصب زبان و خروج از بخش مدیریت دیگه نتونستم وارد بشم و همون صفحه سفید اومد.
بار دوم - اول جوملا فارسی رو نصب کردم و بعد بسته زبان و سپس کامپوننت. مثل دفعات قبل همگام سازی نشد و بعد از خروج هم دیگه نتونستم وارد بخش مدیریت بشم.
ببخشید فراموش کردم آدرس سایت دریافت کامپوننت رو بذارم
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام
وقتي كه زبان فارسي رو نصب مي كنيد و مشكل بوجود مياد دو علت مي تونه داشته باشه:
1) كامپوننت با utf8 مشكل داره
2) كامپوننت با تاريخ جلالي سازگار نيست
حالت دوم احتمال قوي تري داره. علتش هم اينه كه وقتي همسان سازي انجام ميديد در جوملا انگليسي تاريخ ميلادي رو اخذ ميكنه ولي در تاريخ جلالي تاريخ محلي رو
بنابر اين سيستم با همسان سازي تاريخ جلالي مشكل داره و بايد در سورس برنامه تغييراتي اعمال بشه
پيـــــــــروز باشيد