با سلام
گزينه export to joomla zip file كجا قرار دارد؟
چطوري ميشه منوها را فارسي كرد؟
با تشكر
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام
گزينه export to joomla zip file كجا قرار دارد؟
چطوري ميشه منوها را فارسي كرد؟
با تشكر
سلام
دوست عزیز لطفا تاپیک تکراری ایجاد نکنید
لینک تاپیک قبلیتون:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
تاپیک قفل شد و بزودی پاک میشود.