سلام سايت من اصلا باز نميشه و خطاي 404 را ميده يك ماژول اضافه كردم و دوباره حذفش كردم چي بايد چك كنم ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با تشكر
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام سايت من اصلا باز نميشه و خطاي 404 را ميده يك ماژول اضافه كردم و دوباره حذفش كردم چي بايد چك كنم ؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با تشكر
سلام
شما در این [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] هم همین موضوع رو پیگیری می کنید.
لطفا در یک تاپیک پیگیری کنید تا به نتیجه برسید.
در پناه حق
شرمنده جوملاي ما 1.7 بود.
دروود
مدیریت > منوها > منو اصلی > ببینید روی دیفالت قرار دارد ؟!
شاد و سلامت در پناه ایزد
مرسی از لطف شما
مشکل نمایش ندادن صفحه اصلی :
1 - منوی صفحه اصلی پیشفرض انتخاب نشده
2 - یا اینکه منوی صفحه اصلی به هیچ مطلب یا موردی اشاره نمیکند