jom_commentsys_bot.php on line 8
سلام
سایت بنده به طور ناگهانی در حالی که تا چند روز وارد مدیریت نشده بودم صفحه سفید شد. وارد مدیریت شدم و پیغام خطا رو فعال کردم و با یک ارور از پوشه libraries که داخل پوشه اصلی components هست ، روبرو شدم.
از مدیریت هاست پوشه libraries رو به root انتقال دادم اما هنوز صفحه اول سایت سفید هست و دیگه وارد مدیریت هم نمی تونم بشم. وقتی آدرس مدیریت رو وارد می کنم با ارور زیر روبرو می شم:
Warning: include_once(/home/gishari/public_html/components/libraries/cmslib/spframework.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gishari/public_html/plugins/system/jom_commentsys_bot.php on line 8
Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/home/gishari/public_html/components/libraries/cmslib/spframework.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/gishari/public_html/plugins/system/jom_commentsys_bot.php on line 8
Fatal error: Call to undefined function cmsInstance() in /home/gishari/public_html/plugins/system/jom_commentsys_bot.php on line 10
سایت های خارجی علت رو از پایین بودن ورژن PHP اعلام کرده بودند از ورژن5.2.17 استفاده کنید درست می شه ولی ورژن من همین هست. بعضی از سایتها هم تغییر پرمیشن به 755 برای دو فایل jom_commentsys_bot.php و jom_commentsys_bot.xml پیشنهاد کردند ولی باز هم من نتیجه ای از این کار نگرفتم.
در ضمن وقتی این دو فایل رو به بخش روت انتقال می دم مدیریت با چندین اخطار بالا می آد اما صفحه سایت دوباره سفید هست.
چون ارور از کامپوننت jomcomment هست، این کامپوننت و پلاگین مربوط به اون رو غیر فعال هم کردم اما باز مشکل حل نشد.
شدیدا نیاز به راهنمایی دارم. لطفا....