باسلام به همه ی دوستان
من یک سایت ایجاد کردم برای همایش و نیاز دارم به قسمتی برای ثبت نام شرکت کننده ها . خواستم کمکم کنید که این فرم که باید حتماً فارسی هم باشه و اطلاعات کاملی رو هم دریافت کنه از کجا بگیرم ؟
ممنون
نمایش نسخه قابل چاپ
باسلام به همه ی دوستان
من یک سایت ایجاد کردم برای همایش و نیاز دارم به قسمتی برای ثبت نام شرکت کننده ها . خواستم کمکم کنید که این فرم که باید حتماً فارسی هم باشه و اطلاعات کاملی رو هم دریافت کنه از کجا بگیرم ؟
ممنون
درود
دوست عزیز باید از فرم سازها استفاده نماید
در انجمن جستجو کنید به نتیجه میرسید . قبلا بحث شده است
موفق باشید
سلام
براي سايت هاي همايش يك كامپوننت داريم كه البته ترجمه نشده
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با استفاده از اين كامپوننت شمابه كاربراتون اجازه مي ديد كه از طريق محيط كاربري سايت مقاله ارسال كنند.
موفق باشيد
سلام
برای عضویت میتونید از CB استفاده کنید و فرم عضویت را کاملاً سفارشی کنید !
برای ارسال مقالات هم از کامپوننت k2 استفاده کنید وآنرا کانفیگ کنید !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست