سلام
من جوملا رو روی XAMPP نصب کردم در هنگام نصب مشکلی نداشتم و همه چی خوب بود اما بعد از حذف فایل های نصب و زدن کلید مدیر یا سایت که بالای صفحه است به صفحه بعد می ره اما به هم ریخته می یاد این هم عکسش
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
