سلام
من بار اولم هست که با جوملا کار می کنم (1.7) می خواستم بدونم برای ایجاد تغییر در قالب ها باید کدهای کدام بخش را و از جه طریق تغییر بدم؟
با تشکر
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
من بار اولم هست که با جوملا کار می کنم (1.7) می خواستم بدونم برای ایجاد تغییر در قالب ها باید کدهای کدام بخش را و از جه طریق تغییر بدم؟
با تشکر
چه چیزی از قالب رو مثلا میخواید تعییر بدید؟
اگر منظورتون جا به جایی ماژول ها هست، نیاز به ادیت کردن کد ها ندارید و از طریق پنل مدیریتتون میتونید با تغییر موقعیت مکانی ماژول های فعال این کار رو انجام بدید
مثل عکس ها ،بنر ، برقراری ارتباط با دیتابیس در بعضی از صفحات ، چیدمان منوها و...
نقل قول:
نوشته اصلی توسط hamed-n [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
عکسهای فالب که در هاستتون موجود هست و میتونید اون هارو ادیت کنید
از منوی کامپوننت / تبلیغات میتونید بنرهای موجود در سایت رو ویرایش کنید
به منظور مدیریت دیتابیس هم از phpmyadmin در سیپنلتون میتونید این کار رو انجام بدید
چیدومان منوها هم در منوی " منوها " و انتخاب نام اون منویی که قصد ویرایشش رو دارید
با تشکر از راهنماییون 1 سوال دیگه اگه بخوام یک فرم سفارش خرید طراحی کنم و اطلاعاتی که وارد می شه در دیتابیس ذخیره بشه چی کار باید بکنم؟
سلام
لطفاً سوالات جدید رو در تاپیک جدید مطرح کنید!
برای این کار می تونید از فرم ساز ها استفاده که کنید که با کمی جستجو در اینترنت موارد زیادی پیدا خواهید کرد.