با سلام و خسته نباشید
هنگام نصب در تنظیمات دیتا بیس با این خطا رو به رو میشوم
قادر به اتصال به دیتا بیس نیست : بازگشت به 2
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام و خسته نباشید
هنگام نصب در تنظیمات دیتا بیس با این خطا رو به رو میشوم
قادر به اتصال به دیتا بیس نیست : بازگشت به 2
سلام
احتمالاً اطلاعات مربوط به دیتابیس رو اشتباه وارد میکنید.
در هاست نصب میکنید یا لوکال؟ مراحل ساخت دیتابیس و اتصال کاربر به دیتابیس رو در صورتیکه از هاست استفاده میکنید توضیح بدید و اگر در لوکال قصد نصب دارید از چه شبیه سازی استفاده میکنید و اطلاعات رو به چه صورت وارد میکنید؟
علت این خطا چیست ؟
Php my admin رو هم کردم اجرا میشه بدون هیچ نقصی
سلامنقل قول:
نوشته اصلی توسط hoseini [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
به ارسال قبلی بنده توجه کنید و یک بار دیگه اون رو کامل بخونید!
من با لوکال Wamp server نصب می کنم
ضمناً ویندوز هم 7 است
قبلا جوملا رو نصب کرده بودم ولی مشکلی نداشت
نام هاست رو هم لوکال هاست می گذارم
نام کاربری Root
و رمز عبور می دهم
نام دیتابیس رو هم همینطور و وقتی ادامه را می زنم با این خطا روبه رو می شوم
سلام
دقیقاً اشتباه شما همینجاست که رمز عبور رو وارد میکنید، در ومپ سرور نیازی به وارد کردن رمز عبور نیست ، نام کاربری به صورت پیشفرض root و رمز عبوری وجود ندارد، نام دیتابیس هم همان نامی است که هنگام ساخت مشخص میکنید.
سلام دوست عزیز - من تمام مراحل را به درستی انجام دادم ولی هنگام ورود به مدیریت سایت با مشکل رو برو هستم و وارد پنل مدیریت نمی شوم . لطفا راهنمایی کنید
سلام
چه ایرادی دریافت می کنید؟
موفق باشید
بعد از نصب کامل جوملا در لوکال، صفحه ای اول سایت یا تعداد زیادی پیغام خطا (در زیر آمده) ظاهر می شود. ممنون می شوم چنانچه بنده را در این زمینه راهنمایی بفرمایید:
Strict Standards: Accessing static property JCache::$_handler as non static in C:\xampp\htdocs\Joomla1\libraries\joomla\cache\cac he.php on line 420
شایان ذکر است که از ویندوز 7 و از سیستم XAMMP استفاده می کنم
سلام
لطفا سوال خود را در موضوعی جدید مطرح نمایید
ممنون