متاسفانه با اینکه نام کاربری و دیتابیس و... را درست وارد می کنم ولی اتصال برقرار نمی شود.. چکار کنم؟
نمایش نسخه قابل چاپ
متاسفانه با اینکه نام کاربری و دیتابیس و... را درست وارد می کنم ولی اتصال برقرار نمی شود.. چکار کنم؟
سلام
اين آموزش رو به دقت انجام بديد. در صورتي كه به همين شكل انجام بديد نبايد مشكلي پيش بياد:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشيد