ببخشيد من كامپوننت k2 جوملا 1.7 را نصب ميكنم با مشكل زير مواجه ميشوم كسي هست كه راهنمايي كند.
ممنون
Fatal error: Call to undefined method JXMLElement::getElementByPath() in C:\wamp\www\stu\administrator\components\com_k2\in stall.k2.php on line 25
نمایش نسخه قابل چاپ
ببخشيد من كامپوننت k2 جوملا 1.7 را نصب ميكنم با مشكل زير مواجه ميشوم كسي هست كه راهنمايي كند.
ممنون
Fatal error: Call to undefined method JXMLElement::getElementByPath() in C:\wamp\www\stu\administrator\components\com_k2\in stall.k2.php on line 25
از[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] استفاده کنید .
سلام اقا این سایت دانلود wampserverارور میده و میگه چنین فایلی وجود ندارد میشه یه سایت دیگه معرفی کنید ممنون مشم دوستان
سلام
دوست عزيز لطفاً مشكل خودتون رو در تاپيك ديگه اي پيگيري كنيد
ممنون از همكاريتون
موفق باشيد
درود
در ادامه صحبت دوست عزیزمان میلاد جان باید عرض کنم :
اگر در اینترنت سرچ کنید سایت های زیادی هستند که نسخه های مختلف ومپ سرور را ارائه می دهند .
یک سرچ ساده در گوگل بزنید و دانلود کنید .
موفق باشید