سلام دوستان خسته نباشید
هسته ی جوملا چیست به چه دردی میخوره و فایل های هسته به چی میگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وآیا میشه هسته رو تغییر داد؟؟؟؟؟؟؟؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان خسته نباشید
هسته ی جوملا چیست به چه دردی میخوره و فایل های هسته به چی میگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وآیا میشه هسته رو تغییر داد؟؟؟؟؟؟؟؟
تمام source ای شما دانلود میکنیدو نصب اش میکنید تا بتونید یک سایت جوملا را مدیریت کنید . هسته , core یا source جوملا میگویند
به این درد میخوره که شما با اون میتونید یک سایت با کیفیت سایت های جوملایی که میبینید داشته باشید .
در مواردی که بخواهید از جوملا برای کارهای شخصی (مختص یک شخص یا شرکت خاص ) استفاده کنید میتونید مثلا نام جوملا رو از سیستم مدیریت محتوا حذف کنید
مجبور به تغییر این source میشوید
نقل قول:
نوشته اصلی توسط shmata [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
منظورتون از اینکه میتونم در کارهای شخصی نام جوملا رو حذف کنم یعنی چی ؟؟؟؟؟منظورتون کدوم قسمت هستش؟؟؟؟؟من این قسمتشو متوجه نشدم
خیلی از شرکت های طراحی وب هستند که نام جوملا حذف کردند و یک template برای ادمین جوملا نوشته اند و جوملا رو به عنوان cms اختصاصی خودشون میفروشند .
بله این کارها با تغییرات در source جوملا امکان پذیره ولی با قوانین GNU/GPL (که در مرحله دوم نصب جوملا آنها میپذیریم) منافات دارد.